Skrivet av: Evelina | juli 4, 2017

Sjuk pĂ„ semestern đŸ˜©

Förra veckan var mamman i huset risig. RejĂ€lt sliten dagen efter midsommar och stort behov av att vila upp sig. Fantastiska mormor och Amanda stĂ€llde upp med pysslandet med barnen medan Jonas jobbade pĂ„ och jag vilade upp mig. Och det fungerade igen. Bortkoppling, avkoppling, avslappning. Till fredagen kunde jag gĂ„ till tjejernas avslutning pĂ„ showskolan. Och helgen blev bra. TrĂ„kigt dock att Nelly fĂ„tt halsont och feber. 

Hon kunde dock vara med pÄ avslutningen pÄ showskolan. TyvÀrr kom hjÀrnspökena fram Àven iÄr och hon stelnade till pÄ scenen. Men hon vÄgade sig upp och hon ville stÄ kvar! Nytt för iÄr var att Moa ocksÄ gick.

​​​
​​

​

Som tack för hjĂ€lpen fick mamma lunch pĂ„ bĂ€sna handelstrĂ€dgĂ„rd. Typiskt kom Sixten pĂ„ hur kul det var att springa ifrĂ„n mamma och mormor 😂 



Vilstolen och mammas hammock. BÀsta ÄterhÀmtningen!

TyvĂ€rr smittade Nelly ner oss andra. Sixten lĂ„ter som en krĂ„ka i halsen men pigg. Men jag superseg i kroppen. SĂ„ trĂ„kigt nĂ€r man redan varit dĂ„lig en vecka… men nu kĂ€nns det att det Ă€r ”vanlig” sjukdom. GĂ„r över om jag vilar, och idag Ă€r Moa ocksĂ„ hĂ€ngig… blir bĂ€ttre, snart!

Och vi vĂ€ntar fortfarande pĂ„ den riktiga sommarvĂ€rmen ☀

Den kommer och gÄr.


LĂ€mna en kommentar

Kategorier