Skrivet av: Evelina | maj 25, 2012

Sommar :)

Äntligen är den här! Sommaren 2012
Har på känn att det kommer bli succé.

Förra helgen hade jag egentid och åkte på en mycket trevlig stockholmstripp. Shopping, umgänge och party 🙂 och så lite kusinmys då Linn bjöd på glass innan jag åkte hem. Sedan en helt ok arbetsvecka som jag planerat mycket väl. Första solen och värmen och på tisdag em personalmöte ute då vi tackade av en pensionär. Onsdag em ute i frostbrunnsdalen pga sista personalmöten innan sommaren och så igår planeringsdag påmatjesemils gård med många och långa fikapauser och gruppuppgifter ute i solen :). Men idag fick jag hålla mig inne. Men nu är det helg igen och nu väntar sommardagar och mors dag. Skulle lägga ut bilder på premiär badet på gräsmattan men nakenbilderna på flickorna vill jag ju inte lägga upp här 😉

Men håll ut, härliga bilder kommer!


Svar

  1. Var jättetrevligt att ses! Hoppas det inte dröjer allt för lång tid till nästa gång!


Lämna en kommentar

Kategorier